יום שלישי, 4 במרץ 2014

כריך ירוק

ונתחיל בסיפור. לפני שנה וחצי בערך, כשהטבעונות נכנסה אליינו הביתה, הפריע לי מאד שקשה למצוא פה בארצות הברית של אמריקה, סנדוויץ' אחד טבעוני לרפואה. נכנסתי לאחד מאתרי המסעדות מרובות הסניפים פה (סטייל ארומה או ארקפה) וכתבתי במשוב שחבל שאין להם סנדוויץ' טבעוני. קיבלתי תשובה אוטומטית ממוחשבת והמשכתי הלאה בחיי.

הסנדוויצ'ים בארה"ב והאמת שרוב האוכל המהיר פה, כמעט תמיד, מוקרם. זוכרים את קפולסקי של שנות ה80, עם שכבת הגבינה המותכת על כל מנה שמכבדת את עצמה? אז כאן ממש נתקעו בשנות ה 80. כל פרסומת שנייה לאוכל, תתחיל באופן תמים ממרכיבי מזון רגילים, ואז בשיא, תישפך מאיי שם גבינה מותכת בכמויות לא הגיוניות בעליל.

למצוא סנדוויץ טבעוני היה משימה בלתי אפשרית. האופציות היו: סנדוויץ' עם בשר, סנדוויץ' עם גבינה, סנדוויץ' עם בשר וגבינה, סנדוויץ' טונה וסנדוויץ' סלט ביצים. לפני כחודש נכנסתי לאותה הרשת (הם כן מוכרים מרק עדשים נחמד מאד) והנה על המדף הפתעה, סנדוויץ' חדש עם מדבקת NEW זוהרת למרחוק ובאותיות הקטנות מודיעים שהסנדוויץ' החדש עבר אודישנים והתקבל. ממש The Voice לאוכל... לא שאני חושבת שזה בגללי, אבל אולי היו עוד כמה שביקשו, נגיד איזה 10000 כאלה (?)

למרבה ההפתעה מרכיבי הכריך (נמאס לי להקליד את המילה השנייה), היו קייל(!!), אבוקדו, ממרח ירוק לא מזוהה אבל טעים ופלפלים אדומים.

והנה, יש עוד אופציה זריזה להכניס עלים ירוקים לתפריט היומי.

כריך ירוק
2 פרוסות לחם טעים איכותי
עלים ירוקים בנדיבות
פסטו שקניתם או הכנתם (אפשר להכין בבית פסטו טבעוני מצנוברים, בזיליקום, מלח ושמן זית טחונים היטב יחד) או ממרח קישואים
אבוקדו (קצת מלח עליו לא יזיק בכלל)
עגבניות טריות או עגבניות מיובשות (אפשר גם לטחון כוס עגבניות מיובשות בשמן זית עם שן שום לממרח שנשמר היטב במקרר)

ו... זהו, עוד אופציה לשילוב עלים ירוקים בתפריט.

בתיאבון!






2 תגובות:

  1. מקסים נירית אהבתי את הבלוג את כותבת יפה שכייף לקרוא שרה זילברמן

    השבמחק