יום שני, 2 בפברואר 2015

שוב זורקת ירקות לסיר - #3

ממשיכה עם הקו, כי הבטחות מקיימים.
אז מה שהיה לי הפעם בבית, הלך לכיוון האיטלקי. למה? כי זה מה שהתחשק לי וגם בגלל הגעגעועים לקיץ. יש משהו כזה באוכל אדום וצבעוני שעושה לי הרגשה של קיץ, גם אם הילדות משחקות בשלג במרפסת ולא בחול על שפת הים.

הן לקחו את הדליים של הקיץ למרפסת, ובנו ארמונות משלג במקום חול. עטופות בבגדים חמים, מעליהם מכנסי סקי, מגפי שלג, מעיל, כובע, מחממי אוזניים וכפפות. מתוך הבית זה נראה מאד נחמד. במרפסת זה היה ממש ממש קרררר.

אז התחלתי לשטוף ירקות:
זה מה שהיה:
2 קישואים
3 גזרים
3 פלפלים צבעוניים
2 מקלות סלרי
תיכף יבואו גם בצל,
5 שיני שום,
עגבניות שרי
עגבניות מרוסקות-קופסא של 800 גרם
כף גדושה פסטו (אפשר גם 2 גבעולי בזיליקום במקום),
כפית כורכום (בשביל הבריאות),
כפית אורגנו
מלח פלפל

אז חתכתי את הירקות הגדולים:

 ואת העגבניות - היו לי צבעוניות ויפות:

קצצתי בצל ו5 שיני שום.


וזרקתי לסיר, בהתחלה בצל, אחרי שהשקיף, הוספתי את השום ואת כל הירקות.




התבלינים, והעגבניות מרוסקות נכנסו עכשיו


הוספתי גם חצי כוס מים, כי הבישול די ארוך - תלוי אם אוהבים ירקות נגיסים או רכים, אני בישלתי שעה על אש קטנה.
ויצאתי להתגעגע לקיץ במרפסת.


לו רק היו אוהבים בבית שלי חציל, הייתי מוסיפה גם אותו בקוביות, גם שעועית ירוקה היתה משתלבת יופי!
בתיאבון!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה