יום שני, 28 ביולי 2014

בואו נעשה כאילו זה קיץ רגיל ונכין סלט רגוע

לפני די הרבה שנים דנה מהעבודה לימדה אותי אחלה טריק לסלט ולאחרונה נזכרתי בו. כשאני מחליטה לארגן לי סלט קייל לארוחת ערב זה מתאים לי בדיוק.

לפני הכל מכינים את הירקות, הפעם לקחתי לי 5 עלי קייל, מעט בצל סגול ועגבניה. פשוט כי זה מה שהיה. קצצתי, חתכתי וערבבתי, הוספתי כף חומץ בלסמי, אבל גם לימון הולך, או חומץ אחר שאוהבים.

ועכשיו לטריק:

הטריק הוא לשים את השמן של הסלט במחבת קטנטנה, כף שמן זית לסלט לאחד או שניים או שתיים, תלוי מי מצטרפ/ת. ולהוסיף לשמן שקדים, גרעיני חמניות או מה שאוהבים. להמליח, אפשר גם להוסיף תיבול שאוהבים, למשל חצי כפית תערובת זעתר. לחמם יחד עד שהגרעינים/אגוזים/מה שבא מתחילים להשחים ואז (בזהירות לא להשפריץ), שופכים את השמן הרותח והמתובל על הסלט. הסלט מצידו יגיב ברחש נעים ומלבב. ערבוב קטן, שנייה לחכות כדי שהגרעינים לא יעשו כוויה בפה חס וחלילה ואהההה ארוחת ערב קלילה ונעימה. עם טוסט ליד וטחינה, סלט פשוט עושה לי את זה בימים טרופים של קיץ. 


ברקע גלגל"צ של 3 בלילה בארץ, שירים נוגים ומחשבות לא פשוטות. הרבה דאגות וניסיון לקחת נשימות עמוקות.
באהבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה