יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

זה עוד לא קרה לי!

שנת הלימודים הולכת ומתקרבת לסופה ואני מתבאסת. מתבאסת כל כך שהלימודים נגמרים. זה עוד לא קרה לי אף פעם. השנה הזו בבית הספר לתזונה אינטגרטיבית היתה מדהימה בשבילי. הלימודים מרתקים וכל כך מושקעים, באופן שאף פעם לא חוויתי.
אפילו מהבחינה הטכנית. אני אמא, אני עסוקה והלימודים בצורה מכוונת תפורים עלי. אני מורידה לאייפון שלי את כל ההרצאות לשבוע הקרוב בWIFI בבית ואז מקשיבה להם בהליכה לרכבת, ברכבת, ביציאה לארוחת הצהריים או בערב, אפילו במיטה. הקשבתי להרצאות בימים של עבודה ואפילו בימי חופש תוך כדי צעידה על החוף. 
כמות ההרצאות בנויה ככה שבהחלט ניתן להתגבר עליה בשבוע וקרה גם שפיגרתי בשבוע והדבקתי את הקצב (הם נותנים מדי פעם שבוע מנוחה). 

מבחינת התוכן היה מדהים. זה כמו ללמוד ב TED. והאמריקאים האלה, כל כך פרקטיים שחלק משמעותי מהלימודים מלמד אותך איך לבנות מכל מה שהם נותנים, עסק. ברמה כזו שאפילו הייתה הרצאה (הנה אחת שפחות עניינה אותי) על המיסוי באמריקה ואיזה סוג של "עוסק" כדאי להיות לפי סוג העסק שהיית רוצה להקים.

התמיכה של בית הספר גם, אין לי מילים, פנויים לכל שאלה, בטלפון או באימייל תמיד.
אהבתי מאד שהם תומכים בתלמידים עם הרעיונות הכי משוגעים וממה עושים להם ליווי צמוד לפתח את החלום שלהם. אחת פתחה בעקבות הלימודים מסעדת בריאות בברוקלין וכבר יש סניף נוסף במנהטן. שתיים אחרות בנו מותג של שוקולד בריא והן מוכרות אותו ברשתות בכל הארץ. הכרתי בחורה קנדית מקסימה בכנס האחרון, שהגיעה לביה"ס בכלל לא בכיוון של תזונה, היא פשוט הבינה שהם מלמדים את הצד העסקי כל כך טוב שזה שווה לה ומאז שסיימה לפי 6 שנים היא מאמנת לזוגיות ומערכות יחסים ועכשיו בית הספר תמך בה בתהליך של הוצאת ספר על השיטה שהיא פיתחה. 

מעולם לא נתקלתי בשיטת לימוד כזו בלימודים בישראל וזה הדהים אותי. בעיקר הדהימה אותי העובדה שיכולתי לעשות את כל זה מישראל ובכלל לא ידעתי על זה. בגלל זה אני כותבת את הפוסט הזה. בית הספר מציע את התוכנית שלו בכל העולם. סוג כזה של השכלה שפתוח למי שגר בניו יורק ולמי שגר בקרית אונו ולמי שגר בסאן פאולו, זה לא פחות ממדהים. 
אני מודה שבהתחלה חששתי מהאנגלית, בדיעבד, היתה אולי הרצאה אחת שהייתי צריכה להכנס ולבדוק באינטרנט כמה מילים שנאמרו בה כדי להיות בטוחה שהבנתי. אז למישהו אחר זה בכלל לא היה קורה ומישהו שלישי היה אולי בודק 3 הרצאות ככה. 

אז היום, לקראת סיום כשקצת עצוב לי בלבד שנגמר, אני הכי ממליצה בעולם על בית הספר, הוא מציע מערכת לימודים מקיפה ומרתקת ונותן כל הרבה כלים ואומץ וכח להתחיל לבנות את עצמך כמאמן או מאמנת לתזונה אינטגרטיבית שהלוואי והייתי יכולה ללמוד בו עוד כמה שנים. 

ואם זה מעניין מישהו, אני פה. תפנו בתגובות, באימייל או בפייסבוק ואשמח לעזור מאד!

Institute for Integrative Nutrition

4 תגובות:

  1. ווווואואאא
    פרטם בבקשה על ללמוד מישראל..

    השבמחק
    תשובות
    1. הי יפעת, וואו בחזרה, כיף לשמוע ממך :) הלימודים הם אונליין, ככה שהם זמינים לך בכל שעה ובגלל זה הפרש הזמנין הוא חסר משמעות. הם בעצם מקליטים את כל ההרצאות (ומחדשים ומקליטים כל הזמן). את מקבלת אפליקציה לטלפון או לטאבלט שלך (הם גם מאפשרים לקבל טאבלט במחיר מוזל אם אין) ובכל שבוע נפתח לך חלק נוסף של לימודים (מודול) עם ההרצאות לאותו הזבוע ואת אמורה לשמוע אותן בזמנך החופשי ולקרוא בנוסף מספר הלימוד שיישלח אלייך עם ההרשמה. באפליקציה יש את כל ההרצאות ואת המצגות שלהן. אני הייתי חשדנית ופשוט באתי למשרדים שלהם לוודא שזה אמיתי :-) נכחתי גם בכמה הרצאות כשהקליטו אותן בגלל הקרבה, אבל רוב התלמידים לא מניו יורק. לגבי התעודה בסוף, זו תעודת מאמנת בריאות לתזונה אינטגרטיבית, ואת הופכת לחברה בארגון הבינ"ל למאמנים לתזונה אינגרטיבית שכולל היום יותר מ 40,000 מאמנים בכל העולם. אם תקליקי על השיעור לדוגמא ותכניסי פרטים, הם בטח ישלחו לך עוד חומר כתוב, אם את צריכה עזרה בתיווך ומנהלות, אני פה.

      מחק
  2. נשמע טוב! הנושא מענין אותי מאוד . הייתי רוצה לעשות מהפך בבית שלי ( לא שאוכלים אצלנו רק גאנק אבל יש המון מה לשפר ) זה יעזור ? ( או שזה יותר מתמקד בלהפוך למאמנים ?
    לגבי הלימודים - אם אני לא מספיקה באותו שבוע ? אפשר לדחות לעוד שבוע ? או שזה מחייב לשמור על מסגרת זמן ? דרך המחשב זה לא הולך ? רק טאבלט או פפלאפון ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אנשים מגיעים לתוכנית מהמון סיבות. כאלה שמגיעים כדי לשנות את החיים שלהם ושל המשפחה, כאלה שמגיעים להתחיל קריירה וכאלה שמגיעים בגלל התכנים העסקיים. התוכנית עשירה מאד ואת יכולה להתמקד בקלות במה שמעניין אותך כשרוב הכלים הם באמת כאלה שישנו את איכות החיים והבריאות שלך ושל המשפחה. אגב התכנים למאמנים, מאד עוזרים בכלל בחיים, עם עמיתים בעבודה, עם בן זוג ועם הילדים. כך שרוב הסיכויים שתמצאי גם את התכנם האלה מרתקים ומועילים מאד. יצא לי לפגר בחומר שבוע שבועיים (בגלל חופש, ילדה חולה או סתם באסה כללית בתקופת המלחמה בארץ) ואפשר בהחלט להדביק את הקצב ולא חייבים לעמוד בזמנים באדיקות. לגבי המחשב, רק את המצגות אפשר לפתוח במחשב, הרצאות (אודיו או וידאו) הן בנייד ובטאבלט.

      מחק